Klachtenprocedures SharePeople B.V.
Als je niet tevreden bent over SharePeople, over bijvoorbeeld communicatie of jouw ziekmelding dan horen wij dit graag. Een klacht is voor ons een belangrijk signaal om onze producten en/of dienstverleningen te verbeteren. Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat al onze (potentiële) deelnemers tevreden zijn én blijven.
Heb jij een klacht?
Dan horen wij die graag. Om jouw klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen is het belangrijk om deze kort en duidelijk te omschrijven.
- Waar ben je niet tevreden over?
- Welke reactie/oplossing had je verwacht maar heb je niet gekregen?
- Wat was naar jouw idee een goede oplossing geweest?
- Wat kan SharePeople doen om dit op te lossen?
Hoe geef je een klacht door?
Je kan een klacht doorgeven op de volgende manieren:
- Via het online klachtenformulier
- Per mail via contact@sharepeople.nl
Wanneer krijg je een reactie?
Ons streven is de klacht zo snel mogelijk op te lossen en binnen 5 werkdagen inhoudelijk te reageren. Lukt dit niet binnen 5 werkdagen dan ontvang je een e-mail met bevestiging dat de klacht is ontvangen en de reden dat de behandeling van jouw klacht langer duurt en wanneer je uiterlijk een reactie van ons kan verwachten.
Ben je tevreden met de oplossing?
Als je tevreden bent met onze reactie en/of oplossing dan horen wij het graag. Dan is de klacht afgerond en bedanken wij jou voor je feedback.
Wat als je niet tevreden bent met onze reactie?
Als je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, dan willen wij dit natuurlijk graag weten. Mochten wij er gezamenlijk niet uitkomen dan zijn er twee opties:
- Een algemene klacht laten toetsen door de klachtencommissie. Deze commissie bestaat uit deelnemers van SharePeople.
- Een klacht die een ziekmelding betreft zal in behandeling worden genomen door de commissie ziekmeldingen. Binnen deze commissie worden drie disciplines juridisch, medisch en financieel vertegenwoordigd. Waarbij (medische) informatie zorgvuldig wordt getoetst en waarbij we immer de privacy borgen.
Je kunt ze bereiken via klacht@sharepeople.nl.
Voor vragen over de klachtenprocedure kunt u gerust contact met ons opnemen.
Voor vragen over de klachtenprocedure kunt u gerust contact met ons opnemen.